Ogólne warunki sprzedaży – regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.POLGRILL.PL
1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem strony internetowej o adresie www.polgrill.pl. Sprzedaż prowadzona jest na podstawie niniejszego regulaminu [dalej „Regulamin”] z uwzględnieniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Właścicielem Sklepu jest Marcin Latkowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą “Polgrill Marcin Latkowski” z siedzibą w Chyliczki (05-510), ul. Letnia 25, NIP: 1132070860, REGON: 015230464., adres email: biuro@polgrill.pl.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. Składając zamówienie w Sklepie Klient powinien dokonać akceptacji Regulaminu. Akceptacja dokonywana jest poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na stronie internetowej Sklepu.
2. Zamówienia. Zawarcie umowy sprzedaży.
- Zamówienia w Sklepie można składać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu. Klient wybiera towar z oferty poprzez kliknięcie ikony „do koszyka”.
- Zamówienie a mogą być składane 24h na dobę 7 dni w tygodniu.
- Składając zamówienie Klient wskazuje:
- swoje dane osobowe w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
- zamawiany towar (jego rodzaj, parametry etc.),
- adres, na jaki ma być dostarczony zamawiany towar,
- sposób dostawy,
- sposób płatności.
- Przez kliknięcie w link „ZAMAWIAM I PŁACĘ” Klient potwierdza fakt złożenia zamówienia, a Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji w drodze wiadomości przesłanej na adres poczty elektronicznej Klienta podany w trakcie składania zamówienia.
- Do momentu zatwierdzenia wyboru produktów przyciskiem „ZAMAWIAM I PŁACĘ” Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w zamówieniu, jak i danych teleadresowych koniecznych do dokonania wysyłki lub wystawienia faktury.
- Złożenie zamówienia w sposób wskazany w ust. 4 stanowi prawnie wiążącą umowę sprzedaży zawieraną pomiędzy Sklepem a Klientem.
3. Płatności
- Wszystkie ceny wskazane na stronie Sklepu są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Podane na Stronie internetowej Sklepu ceny towarów nie obejmują kosztu dostawy. Koszty dostawy ponosi Klient.
- Opłaty za dostawę towarów są podawane w procesie składania zamówienia.
- Przy dokonywaniu zapłaty mogą Klient może skorzystać z następujących form płatności podanych w trakcie składania zamówienia:
- płatność przelewem bankowym
- płatność kartą kredytową (VISA, Master Card),
- płatność za pobraniem,
- płatność w systemie PŁATNOŚCI Przelewy24.pl.
- Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
Sprawdź jakie to proste:
• wybierz produkt który Cię interesuje gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat
banku Credit Agricole,
• wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
• przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
• potwierdź zawarcie umowy kodem z SM S,
• umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e mail, a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
Polgrill Marcin Latkowski oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do
wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.
4. Dostawa towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DHL).
- Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy towaru w trakcie składania zamówienia.
- Zamówione towary dostarczane są w ciągu 3-7 dni roboczych.
- W przypadku płatności w formie bezgotówkowej, termin na dostarczenie towarów liczony jest od daty zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
5. Zwroty i Reklamacje
- Każda rzecz kupiona w Sklepie, jeżeli posiada wadę może być reklamowana na zasadach określonych w Ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
- W celu złożenia reklamacji, Klient zgłasza sprzedawcy zaistniałą wadę w formie pisemnej poprzez dokonanie jej opisu oraz określając swoje żądanie przewidziane w ramach rękojmi. Żądając obniżenia ceny, Klient w piśmie reklamacyjnym określi dodatkowo kwotę, o którą cena ma zostać obniżona.
- Pismo reklamacyjne Klient przekazuje sprzedawcy przesyłając je listem poleconym na adres: Polgrill Marcin Latkowski ul. Letnia 25 05-510 Chyliczki lub drogą elektroniczną na adres: biuro@polgrill.pl.
- W przypadku żądania przez Klienta w ramach reklamacji wymiany lub naprawy towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy z uwagi na istotną wadę towaru Klient dostarczy reklamowany towar na koszt Sklepu na adres: PolGrill.pl, ul. Wschodnia 18 Chyliczki k/ Piaseczna, 05-500 Chyliczki.
- W razie rozpatrzenia reklamacji zgodnie z żądaniem Klienta, jeżeli żądanie to dotyczy wymiany lub naprawy towaru, Sklep wyśle niezwłocznie do Klienta na swój koszt produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy). W przypadku uwzględnienia żądania o odstąpienie od umowy lub obniżenie ceny, Sklep zwróci Klientowi kwotę określoną przez Klienta, nie później niż w ciągu 14 dni od uwzględnienia żądania.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep pisma reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
6. Prawo odstąpienia od umowy
- Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny na zasadach przewidzianych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 (Dz.U.2014.827) składając jednoznaczne oświadczenie na piśmie i przesłać je listem poleconym na adres: na adres: PolGrill.pl, ul. Wschodnia 18 05-500 Chyliczki k/Piaseczna w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone na formularzu odstąpienia od Umowy dostępnym w zakładce Ogólne Warunki Sprzedaży na stronie internetowej Sklepu.
- Do zachowania terminu przewidzianego do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 9 powyżej wystarczy, aby Klient wysłał oświadczenie o odstąpienia od umowy przed upływem tego terminu.
- Odstępując od umowy, Klient powinien zwrócić towar do Sklepu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy przesyłając go na adres: PolGrill.pl, ul. Wschodnia 18 Chyliczki k/ Piaseczna, 05-500 Chyliczki.. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie towaru przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty odstąpienia od umowy (koszt wysyłki towaru do Sklepu w sposób wybrany przez Klienta).
- W terminie 7 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy od Klienta, Sklep zwróci należność za towar i koszty przesyłki poniesionej przy zakupie towaru (wysyłka rzeczy od Sklepu do Klienta) w sposób, w jakiej Klient zapłacił za towar (w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę, zaś w przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy Klienta; w przypadku płatności za pobraniem zwrot środków dokonany zostanie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta) lub w formie określonej przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez Klienta jest wyłączone w przypadku towarów przygotowanych na specjalne zamówienie Klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb.
7. Ochrona prywatności
- Administratorem danych osobowych Klienta jest firma Polgrill Marcin Latkowski z siedzibą w Chyliczki (05-510), ul. Letnia 25, NIP: 1132070860, REGON: 015230464 .Dane osobowe podane przez Klienta na stronie polgrill.pl są przetwarzane w celach realizacji umowy sprzedaży oraz za odrębną zgodą mogą być przetwarzane w celach marketingowych, zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późn. zm.)
- Podanie danych osobowych przez Klienta ma charakter dobrowolny aczkolwiek niezbędny dla realizacji umowy sprzedaży.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania, sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz żądania ich usunięcia.
- Klient może w każdym czasie odwołać zgodę na przetwarzanie danych poprzez wysłanie informacji o odwołaniu na następujący adres poczty elektronicznej: biuro@polgrill.pl.
- Sklep podejmuje wszelkie możliwe i nakazane odpowiednimi przepisami prawa środki techniczne i organizacyjne służące ochronie danych osobowych Klientów, w szczególności zapobiegające pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji.
8. Warunki techniczne
- Strona internetowa polgrill.pl, za pośrednictwem której Sklep prowadzi sprzedaż, działa w technologii PHP/MySQL.
- Do przeglądania i korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie dostępu do sieci Internet. Przeglądanie i korzystanie ze sklepu wymaga minimum przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji nie starszej niż 8.
- Korzystanie ze Sklepu wymaga takiej konfiguracji przeglądarki, która umożliwia przyjmowanie i wykorzystywanie plików cookies.
9. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.
- Treść Regulaminu jest dostępna na stronie internetowej Sklepu i może być pozyskana, odtwarzana i utrwalana przez dowolnego użytkownika strony internetowej.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy o cywilnego prawach konsumenta.